Weekend weg, en mn eerste droom in het Engels

2 oktober 2016 - Benton, Verenigde Staten

In het weekend van 24 en 25 september had ik een bijeenkomst weekend van AFS. Met alle exchange studenten uit Arkansas kwamen we bij elkaar. Het uitzicht daar was erg mooi. We deden in dat weekend niet zo heel veel, maar het was toch wel heel erg gezellig. Ik heb nu ook wat foto's op mn blog gezet, daar is het uitzicht ook te zien. Ook was het wel leuk om te horen dat iedereen uit een ander land een ander accent heeft. En over een ding waren we het met z'n alle eens, de kaas in Amerika is geen echte kaas.

Afgelopen week was het Spirit week op school. Elke dag was er een thema dag:

Maandag: Hipster-day

Dinsdag: Holiday-day

Woensdag: Disney-day

Donderdag: America-day

Vrijdag: Maroon-grey day

Het deed me een beetje denken aan Carnaval maar dan zonder al het alcohol en muziek.

Dinsdag, nadat ze me ophaalde van volleybal, hadden we de verjaardag van Ashley,het nichtje, en van de vader van Stacy. Ook had ik toen voor het eerst Football gespeeld. Ik snapte er in het begin niet heel veel van, maar uiteindelijk was het toch wel leuk om te doen. Maar het is toch niet zo mijn ding om Football te spelen.

Donderdag nacht had ik mijn eerste droom in het Engels!! Iedereen vertelde wel dat je na een aantal weken in het Engels gaat dromen en denken, maar dat ik geloofde ik eigenlijk nooit. Ik betrapte me er zelf wel op dat ik soms in het Engels dacht, en nu heb ik dus ook mijn eerste droom in het Engels gehad!

Zaterdag hadden we de verjaardag van Havis, het neefje. Hij werd zes jaar, en voor zijn birthday party hadden ze allemaal dieren laten komen. Er was een lama, een kangeroe, een paar, varkentjes en konijnen. Ondanks ik niet van dieren houd was het wel oké.

Ik heb nu ook wat foto's op mijn blog gezet, als je de foto's wilt bekijken is het het handigste om op mijn profiel te klikken, daar staat aangegeven hoeveel foto's ik op mijn blog heb. Als je daarop klikt kun je de foto's bekijken. Omdat het heel irritant is om elke foto een voor een aan te klikken om hem te bekijken kan je ook voor de diashow kiezen, wat misschien fijner is.