Nieuw gezin!

29 oktober 2016 - Benton, Verenigde Staten

Waarschijnlijk weet niet iedereen het, maar in overleg met AFS gingen we kijken voor een nieuw gezin. Ik zit sinds vrijdag in het nieuwe gezin. Ik heb hier een gast moeder en vader, een gastzusje van 15 en een gastbroer van 18 maar hij is bijna niet thuis want hij zit in college. Ook hebben ze twee leuke honden.

Vrijdagavond gingen we naar de Football game. Het was een leuke game om te zien, eerst stonden we flink achter, daarna stonden we flink voor en in de laatste 10 seconde verloren we toch nog. Maar ik snap nu eindelijk toch wat meer van Football dan eerst. Bij de Football game ontmoette ik ook allemaal vrienden van hun en toen de game was afgelopen zijn we nog gaan ''chillen'' bij een vriend met wat vrienden.

1. Annelies:
    30 oktober 2016
    Esther, zit je nog wel op dezelfde school? En word je dan gebracht of ga je met de fiets? Leuk om je verhaal te lezen. Groetjes Annelies
  2. Esther Ruijs:
    30 oktober 2016
    Ja het is nog steeds in dezelfde stad, dus ik kan gelukkig ook nog op dezelfde school blijven. Ik word elke dag gebracht naar school. Mensen hier fietsen niet haha, het is ook niet heel veilig om te fietsen en hier thuis hebben ze ook geen fiets staan...