Waarschijnlijk mn laatste blog

7 juni 2017 - Benton, Verenigde Staten

Ik heb al een tijdje geen nieuw verhaal meer geschreven, dus hier een korte samenvatting van wat ik nog allemaal heb gedaan afgelopen weken.

Mijn host mom en ik zijn samen naar Oklahoma City gegaan, daar woont ook een broer van haar dus we zijn ook veel met hem op pad gegaan. Omdat het een echte cowboy stad is zijn we naar de Cowboy hall of fame geweest. Dat was wel leuk om gezien te hebben. Ook zijn we naar een art museum geweest en op het dak hadden ze daar een dakterras waar je tegen de skyline aankeek. Ze hadden daar ook een hele grote winkel waar ze heel veel cowboy spullen verkopen. Dus daar zijn we nog even ingegaan, ze hadden daar duizenden cowboy boots, hoeden en nog veeel meer. We hadden ook heel lekker gegeten daar, het was aan een soort van lake waar we buiten zaten en toen zagen we ook de zon ondergaan wat wel een mooi plaatje was. En we hebben nog véél meer gedaan die dagen.

Donderdag 18 mei, gingen mijn host mom en ik naar Bentonville en fayetteville om daar mijn ouders te ontmoeten na ongeveer 9,5 maanden, wat ook best wel een beetje gek was. We zijn daar tot zaterdag gebleven en toen gingen we terug naar Benton en mijn ouders gingen met ons mee naar Benton. Die zaterdagavond zijn we met heel mijn hostfamily en mn ouders wezen uiteten wat heel gezellig was! Wel vond ik het in het begin een beetje gek om tegen mijn ouders in het Engels te praten. Zondag nam ik mijn ouders mee en showde ik ze mijn stad waar ik heel de tijd heb gewoond. Die middag konden we gaan kanoën met een family van de kerk. En toen kwam het, mama zat al in de kanoe, en toen moest ik erin. Ik dacht dat ik alles onder controle had dus ik stapte in, maar op dat moment sloegen we om, zo het water in. Dat was opzich wel lachen. En het staat ook nog eens op een korte film, pure toeval! Maandag gingen we een dagje naar Little Rock toe, daar hadden we ook gelunched met mijn Liaison want zij wilde ook graag mijn ouders ontmoeten. Dinsdag moest ik nog even naar school om een toets te maken, maar dat was toen ook echt mijn laatste dag school hier in Amerika. Woensdag ochtend kwamen mijn ouders mij ophalen zodat ik met hun 1,5 week mee rond kon reizen in Amerika. Dat was ook de laatste dag dat ik mijn host broer zag, dus dat was wel even wat minder.

Mijn ouders en ik hadden een kleine tussenstop in Nashville, daarna gingen we door naar de Smoky mountains, van daar uit gingen we naar Charleston, van Charleston gingen we naar Williamsburg en van daaruit gingen we naar Washington DC. We hadden ongeveer 3 nachtjes in een tent geslapen, maar aangezien ik dat niks vond was ik veel aan het zeuren. Daarna zijn we alleen maar in hotels geweest, dus misschien had het zeuren wel geholpen! Het was wel leuk om weer even met mijn ouders op vakantie te zijn, zo hebben we ook alvast weer bijgepraat, maar ik moet zeggen dat ik ook wel weer klaar was om weer terug naar Benton te gaan. Ik vloog van Washington DC naar Chicago en van Chicago naar Little Rock, eerst een beetje paniek omdat dat wel grote vliegvelden zijn, maar het was easy peasy.

Nu heb ik nog maar 3 weken in America, de laatste week voordat ik naar huis ga, gaan we nog een paar dagen naar Branson wat heel leuk blijkt te zijn, dus ik ben benieuwd.

Tot over 3 weekjes!

1. Peter:
    8 juni 2017
    Ja herkenbaar: Met Esther op het water geeft nattigheid
    Geniet nog van de laatste weken (no last plumbums???).